Ny kävi niin, että ihan vahingossa, meillä alkoi agility jo nyt. Olin epähuomiossa ilmoittautunut 11.02 alkavalle agilityn B-kurssille, vaikka tarkoitus oli ollut aloittaa vasta kuukauden kuluttua A-kurssilla.. Kaksi tuntia ennen kurssin alkua tajusin vasta asian. Joskus käy näin, mut ei se mitää. :D Mutta mua pelotti, että muut kurssilaiset inhoo meitä loppu ikänsä, kun mä en osaa ite mitään.

Tällä kerralla käytiin kaikki esteet, (paitsi keinu ja pituus) kerataalleen läpi, jotta kouluttaja sai jonkinlaisen kuvan mitä me osataan (taino et me ei osata mitään)
Putki suorana - "kivakiva mä tuuuuun" Ilosesti juoksi :)
Pussi - Taosta iiiihin kaikista! Varmaan sen takia se aina lakanoita vaihdettaessa sukeltelee jossain peittojen alla, ku kankaat on vaan niin kivoi. ;)
AA - Tää jännitti jostain syystä ihan hirveästi. Varsinkin, kun ois pitäny mennä sen harjan yli, niin tuli jumitus. Vähitellen varmaan rohkastuu, mutta olin aika yllättyny sinänsä Taon reaktiosta, kun yleensä se vaan toudottaa eteenpäin.
Puomi - Ujosti ja rauhassa, mutta meni kuitenkin ja pyrki vielä uudeleen sille, kun käveltiin mylhemmin sen ohi.
Kepit (oisko ollut 6 keppiä. No kuitenkin yli neljä mutta alle kymmenen) Namilla auttaen meni reippaasti.
Rengas Tää oli varmaan kakkoskiva Taosta. Jätin Taon istumaan renkaan eteen ja namilla näytin renkaan läpi. Toisella kerralla Tao oli selkeesti jo hokannu, että tästä hypätään ja ilme oli sen mukanen. ;)
4 esteen sarja tai sellanen. kahteen kertaan tämä niin, että kouluttaja juoksi koiran hihnan päässä. Tao meni paljon paremmin kuin olin odottanut. "pomppu pomppu pomppu pomppu JES mitä tapahtu se meni" :D Tao pyrki tulemaan hirmu lähelle mun jalkoja, ja meni hirmu reunasta, joten pyrin olemaan ihan esteissä melkein kiinni, mutta silti jokasen neljän esteen yli päästiin. =)

Mutta hui kuin mä (´vaihteeks´) säädin ja silti kuin reipas ilonen ja hieno poika Tao on. Mä oon niiiin ylpee mun maailman parhaasta pikku höpsö fiksu Taosta!<3