Lauantaina oli HSKP toko lupaus ryhmän toko kerta.
Tänään Taon työskentely oli innokasta ja ilosta, vaikka myös kärsimätöntä ja epätarkaa. Silti mul jäi hirmu kiva fiilis kaikesta siitäkin huolimatta, että mä ite en ollu yhtään looginen ja sähelsin jotain omaa.

Paikalla makuussa Tao KOMENSI mua haukkumalla ja nousi sitten ylös. Mä olin ihan pallohukkanen, että mitä ois pitänyt tehä. No lopulta se meni ihan jees, mutta tosiaankin täytyy jatkossa valmiiks enemmän suunnitella mitä teen jos tapahtuu se tai se tai se. Nyt mä vaan seisoin epämääräsenä enkä kommentoinu mitenkään Taolle et musta ei oo niin good juttu, että se haukkuu paikalla makuussa... arghh tää ei saa toistuu.
Liikkeestä maahanmenossa itse maahanmenot oli hyvät, mutta mun oman vinouden ja epämääräsyyden takia seuraamiset epämääräsii ja väljii. Sama liikkeestä seisomisessa, jossa tosin laskin käden seisahtumisen kohdalla, kun mulla oli vähän sellai olo ettei Tao ihan 100% pysähtyis ainkaan ilman hillumista.Aivan aivan uutena juttuna meille tuli ruutu. Me ei oltu Taon kanssa vielä yhtään edes mietitty miten sitä lähden sille opettamaan, mutta se on seuraava uus asia, joka otetaan harjotteluun.
Mun pitäs kirjata heti ylös kaikki, koska mä kertakaikkisesti unohdan ne muuten. Nytkin tän lisäks tehtiin viel jotain oon siitä niin varma, mutta mitä? äääh.

Tänään lenkillä saatiin todeta, että meidän lähin kenttä on alkanut sulaa jo siinä määrin, että siinä pystyy vähän jo treenailemaan, ilman että liukastuu.  Otin sivulle tuloja eri kohdista ja hitaat kaukokäskyt n. kahden metrin päästä Taosta istu maahan vaihdoilla. Teki superhyvin! Sitten maahanmenoja ja seisahtamisia leikissä. Jippijipii, nyt oli nopeita seisahtamisiakin ilman mitään hillumisia! :))