Äääksiiks, nyt Tao on sit ollut ekoissa virallisissa näyttelyissään ! Ja meni hyvin ja oon niin ylpee mamin upeesta pojasta!<3 Se on ihan huippuotus! Kehässä hienosti, pöydällä kauniisti, ylipäätään oli mahtava. Miten hypersuperi pikkusheltti mulla onkaan.<3

Karvanlähtö oli alkanut ´just sopivasti´ ennen näyttelyä, ja huomenna aattelin harjata kaiken mikä irti lähtee! Ihanaa mun on koko viikon tehny mieli, mutten ole voinu, ettei se olis ihan kalju ollut tänään. :D Ei siit kyl viel kaikki lähe, ei se ihan niin irtoomispistees ole, mutta varmaan silti ihan kunnolla. Tessu taas on nyt kasvattanu turkkiian.
Tessu oli muuten ihan hassu aamulla, kun tehtiin lähtöä Taon kanssa. Se HAUKKU mulle yhtäjaksosesti et huomaisin sen. Siis Tessu joka ei melkein koskaan hauku, yritti saada haukkumalla huomiota. meniköhän siltä ny itsetunto ihan alas, kun mä vaan nauroi sille. Nauru Ehkä Tessuki tahtos näyttelyyn? Tai ehkä mää vaan haluun kuvitella niin. :D

Jokatapauksessa, tässä on Taon tän päivän arvostelu. Toi "Oibviously enjoying his day." on musta jotenki hauska. Taol kyl tais olla aika kivaa, vaikka nyt se makaa rättiväsyneenä mun jaloissa. :)

4.4.2009 Tuusula erikoisnäyttely
tuomari: Mylee Thomas
Arvostelu: Immature youngster, just coming into coat. Needs to be shade bigger. Correct eye shape. Nice temperament. Obviously enjoying his day. Very attentive to handler.
JUN-H